kawan baru la

come!!! follow me

Thursday, June 28, 2012

Misi berjaya...


yahoo..walaupon sebelum ni pernah berdiet tapi susahnya nak turun..
kalau turun pon..1kg sebulan..
tapi ni atas nasihat pakar..die ajar cara yang betul...
aku dapat result yang memberansangkan..
baru 2 seminggu..
tapi dah berjaya kurangkan 2kg..
percaya tak...tak percaya la tu..
betol..serius ni..*sambilkelipmatadenganlajunya*
aku still makan nasi..tapi tukar dengan makan nasi perang..
tiap2 hari kene makan sayur,buah and minum air dangan banyaknya..
Alhamdulillah...semoga aku dapat kekalkan sampai dapat result yang betul-betul aku nak..
Baru 2 minggu,ade lagi 2 minggu untuk cukupkan sebulan...
barulah dapat tau dalam bulan tu aku dapat turunkan bape kg..??
agak-agak..??
haa 2kg gak..woo jangan gitu..nak turun banyak..lebihkan lah sikit yer..
Cayunk Korang..(-.-)

4 comments:

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ said...

sis,teruskan usaha,moga berjaya...chayo2! ;)

umie said...

Shakira : hahaha..chaiyo2

ros_reeza said...

salam perkenalan :)

bagusla, dapat kurangkan berat badan.. nanti share ye brapa kg dah turun :)

nak ikut jugak ...

umie said...

hehe,jom ikut semua..bagus untuk kesihatan..:)