kawan baru la

come!!! follow me

Friday, June 1, 2012

Serius aku takut jumpa doctor...


orang cakap lau kite bohong,mesti kite takut..
kalau aku xde maknenya...
walaupon aku sakit cam batuk yang dibuat-buat eh silap batuk yang
rase cam nak terkeluar kahak hijau...euwww
nak masuk jumpa doc pon mesti dah rase seram sejuk kat luar...
ke air cond yang kuat..alasan yang tak berapa nak munasabah..
lumrahnya tiada apa-ape pon yang berlaku..
doctor hanya menjalankan tugas dengan menge'check' then walla..
"terima kasih,cik boleh tunggu diluar untuk ambik ubat"
apa yang aku takutkan pon tak tau..mungkin bila masuk klinik je rase cam hantu
kak limah dok sebelah,pas tu dok cuit-cuit bahu..haha.
minggu depan adalah hari mencabar bagi aku..
sebelum ni telinga ni pernah bertukar jadi telinga gajah dok mendengar orang bercakap
banyak problem bila dah jejak kaki ke klinik
check sana sini..mula la ade sakit tu la..awak kene datang lagi la..ini kene operate la
sakit la...adush
tu semua illusi semata-mata,perit yang lain aku tanggung korang taknak tau ke minah.,
doa kat Allah,hope takde pape yang merisaukan..
tak cuba tak tahu...kan
tinggal bape hari lagi eak..??

No comments: