kawan baru la

come!!! follow me

Friday, June 1, 2012

Telitinya dia...



Aku ade beli kasut minggu lepas di salah satu kedai kat tesco,
bila dah pilih...aku berkenan ngan satu kasut ni..so aku ambik la...
aku pilih kasut tu cuma ambik masa 5 min je..testing..tnya saiz then aku ambik...
tapi yang membuatkan aku nak tergelak pon ade...nak marah pon ade..
tokey dia terxtra teliti ..aku takde kate pape pon..
halnya kasut yang aku beli tu saiz 7 tapi kat kotak tu saiz 9..tapi 9 tu pon dia dah pangkah
dan tulis 7 kat sebelah...aiyaa tokey ni dok explain benda ni 10x ulang..
"nombor kat kotak ni salah tau..tapi kiteorang dah pangkah..saiz 7..sama ngan u punya kasut ni.."
sambil dok tunjuk nom lam kasut tu..
pas tu die check nombor dalam kasut plak 3 4 x..nnti die tunjuk lagi..adush..letih la cam ni..
aku nak je bgtau " tokey kasi bungkus cepat sikit la...i mau balik dah ni.."
tapi takut terasa plak..humm..sabor je la..

p/s..biasa pelanggan yang telitit..tak penah lagi aku jumpe tokey kedai yang teliti cam ni...

No comments: