kawan baru la

come!!! follow me

Monday, July 16, 2012

Borong di Rose Garden Home Deco

Dalam carrefour ampang ada satu kedai baru buka,
namanya Rose Garden Home Deco
Mula-mula saja je dok mengusha barang,nampak cam banyak harga murah..
mungkin sebab kedai baru bukak..
Barang-barang tu pon banyak yang berguna,
Semalam dapat beli 4 jenis barang dengan harga berbaloi-baloi..
Mula-mula just nak beli lampu ni je..
Murah kot 10 hinggit satu...aku angkat 3 terus..

pas tu ngan bantal ni..aku ambik 2..caya tak bantal ni 5 hinggit satu..


ok setel..bayar time

pas tu leh plak si akak cashier cakap awk dh boleh buat kad,
nak buat tak,free aje..
ape lagi register terus nama..tapi kad xde la..just tunjuk ic jer pas ni...
dah register leh plak dia tawarkan aku 2 kupon untuk digunakan hari tu saja
satu kupon 50% less ngan satu kupon lagi 30% less.
dah la aku nak angkat barang murah dia tak kasi,
dia cakap angkat mahal punya barang la..bnyak sikit dapat diskaun..
cari punya cari,jumpa la menda ni...
harga asal 39.90 untuk 18 biji..after diskaun 50%..dapat la 19.90

pas tu jumpa benda yang dah lama aku cari..
tempat simpan kunci..
harga asal 29.00,after diskaun 30% dapat la 20.30

total semua rm 80.30
bagi aku berbaloi la..biasa aku usha barangan kat kedai cam ni
mahal kot...
selalu aku dok usha jam dinding..memang cantik..
tapi lain kali la plak..
kang nanti memekak plak cik suami dok membebel..
dah ler tu,jom balik..

sape nak g cari, p la sebelum promosi habis..
kat carrefour ampang,kedai dia dok hujung-hujung sikit..



No comments: