kawan baru la

come!!! follow me

Monday, July 23, 2012

Humm,nampaknya tak de rezeki lagi..

ehsan dari cik google

*sapa yang mabuk darah,sila jangan baca..kang pengsan plak..:-p

seminggu sebelum puasa keadaan aku tersangatlah teruk..
dalam perkiraan hari setelah jumpa ngan doc hamid mugkin dah 10hari..
bersabar dulu untuk tunggu hari ke 14 keatas..
baru berangan nak buat ujian UPT,
dengan harapan aku dapat menyambut puasa bertiga..
bila di search dan digoogle..bnyak persamaan dengan tanda-tanda yang membuatkan aku gembira..
tapi..
pada hari ke 16,segalanya dah tak de..aku peot..huwaaa..sedih woo
dah la esok puasa..hampanya..
rasa sakit sesangat..senggugut yang teruk sekali..dah lama tak merasa sakit gini..
tapi yang buatkan aku pelik..bila darah keluar tanpa henti..
tak leh nak buat kerja ape pon..terasa mencurah-curah keluar..
setiap 2 jam mesti kene g tukar..
rasa dah lain macam ni..tapi aku saja je pk positif..mgkin sebab dah terlewat 15 hari kot
sebab tu bnyak...
tapi...
bila masuk hari ke2,keadaan aku lagi teruk,
ni bukan setakat darah,bapak darah keluar ni,
dah nangis-nangis ni,sebab ingat aku turun darah..
mengigil-gigil badan..
terus panggil cik suami,seb baik hari ni dia cuti
dia suh g klinik..aku try tnya mama aku,
die pun suh g check.tp sebelum tu mama suh minum air kopi..
untuk hilang rasa pening..ye la darah dah keluar bnyak sngat...
naseb baik la ade klinik puan ada bukak hari sabtu,
dapat la check..
ingat nak g jumpa doc hamid je..tapi hari sabtu klinik tutup daaa..
selepas di scan and di check..i'm OK..
doc cakap tak de problem..
rahim cantik,
ovary cantik,
telur pon bnyak..
so tak tau apa masalhnya..
mungkin memang period..hehe
doc just kasi vitamin ngan ubat tahan sakit je..
aku tak makan pon,sebab malas nak clash ngan ubat doc hamid..:-p
alhamdulillah...hari ke3 dah normal balik..
hope cepat abis..nak pose ni..

nampaknya trial yg pertama gagal,
sekarang tengah mencuba untuk kali kedua..
harap-harap dapat membawa berita gumbira dibulan yang mulia ini..
Amin..





No comments: