kawan baru la

come!!! follow me

Monday, July 16, 2012

Sakit Gigi tahap Impak Maksima..

gambar ehsan dari en google

Parah,parah..
rasanya tak pernah rasa sakit gigi cam ni..
sampai tak tidur malam,
dah pagi baru dapat lena..
tu pon sebab mata dah tak tahan ngantuk..
semalam 2 3 kenduri tak dapat nak g..
mana tak nya dok terbongkang atas katil lagi..
Mata celik je mesti gigi ni pon turut nak berdenyut..
aduii..rasa cam nak tumbuk je pipi ni....
dah la dibawa sampai malam..
macam-macam dah buat sume tak jalan,
kumur ngan air garam,
kumur ngan ais,
letak bunga cengkih la,
letak minyak angin la..
sama gak..
mau dicungkil-cungkil gigi ni..
aku nak tido ni...esok nk keje plak..
pikir punya pikir,
cik suami suh telan je ubat tahan sakit..
pe lagi telan terus..
dok stengah jam baru rasa lega..
baru la dapat tidur..
bila la nak pi cabut ni..
malasnya nak g jumpa doctor gigi ni...



No comments: