kawan baru la

come!!! follow me

Friday, August 17, 2012

SELAMAT HARI RAYA SEMUA



Sempena kita akan menyambut hari raya tak lama lagi,
Aku..Siti Umairah Saat..
One of the bloggers yang tak pemes di Malaysia ingin
memohon maaf atas segala kekasaran
di blog mahupun di FB yang mungkin ada terasa hati ngan aku ke..
Aku mohon maaf zahir & Batin OK..
Cam biasa la eak zero-zero...
Pas ni kalau aku ada wat silap ke..
sekeh je terus kepala ni..hahaha
Aku minta maaf sangat tahun ni aku takde pon nak kasi kad raya untuk korang..
Memang tak sempat lansung..tahun lepas sempat gak kasi walaupon hanya segelintir je...
Sorry sangat..
jumpa korang balik pas raya OK..aku cuti seminggu...
*sapa yang nak balik raya ni...drive carrefully OK..
jangan laju-laju sangat..bnyak camera tersembunyi tahun ni..
and Ingatlah Orang Yang Tersayang..
*Makan nati berpada-pada ok..kang tak pasal-pasal sakit peyut plak..
*collect duit raya bnyak-bnyak k..dapat lagi ker..??untuk anak-anak korang je la eak..hehe
* bagi yang bujang lagi,selamat kasi duit raya..
*ada sapa wat open house tak..??aku nak g umah korang boleh..??

Korang..
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin..
Sayang Korang Semua..

Dari:-
~umie & cik suami~

*kiteorang dah balik kg..entry auto publish yiiii haaaa..:-p

No comments: