kawan baru la

come!!! follow me

Friday, October 12, 2012

Hanya ini yang mampu diucap olehnya..

Assalamualaikum...

humm,cam ne saya nak buat ni ye puan siti,tak pe la dalam 2 bulan ni awak cuba lagi and banyak berdoa,kalau belom Ok lagi tahun depan kita fikir cara lain,tapi saya rasa kite buang la ape yang patut,mungkin desebabkan lendir-lendir didinding rahim awak..
Sebab saya tengok telur awak dah normal,dah cantik...

Buat sementara ni awak ambik ubat norculut ni secara teratur,after awak ambik dalam 5 hari,mungkin 2 hari lepas tu awak akan period..then saya akan kasi ubat clomid.makan seperti yang awak makan sebelum ni...

Ubat sebelum ni saya dah tak nak kasi,jangan bergantung sangat dengan ubat kalau nak diet...try atur cara pemakann awak..saya tengok ni pon dah banyak turun..

Kalau ade pape insyaAllah kita jumpa lagi..

Ya Allah,aku terima dengan redha segala ujian yang kau berikan padaku..
tabahkan lah hatiku dan kau kuatkanlah semangatku..
Hanya kau yang tahu penderitaanku

2 bulan..??Bukan masa yang lama..

Harap aku dapat mencapainya..

Amin Ya Rabbal Alamin..


*Baru nak pikir nak buat medical Insurans..grrr
  Apa yang bagus eak..

No comments: