kawan baru la

come!!! follow me

Thursday, November 29, 2012

HASIL MEMBORONG DI MAHA 2012 DI SERDANG

 
 
 
 
 
tadaaaa..ni je yang dapat ku beli..
kalau ikutkan nafsu memang banyak lagi,sampai kelabu mata nak memilih...
plus kaki dah sakit sangat...
3jam kot dok round-round kat sana..
tu pon banyak tempat lagi yang tak dapat singgah..
besar kot..
tak pe la kan janji dapat beli sikit..
harga pon berbaloi sangat..
 
kepada sesapa yang belum pergi boleh lah berbuat sedemikian dengan cepatnya sebab MAHA 2012 sampai minggu ni je...jangan lepaskan peluang keemasan...
APA PARKING SUSAH..???
dont worry tempat parking banyak..RM3 je untuk sekali masuk..
bus pon disediakan untuk ke tapak MAHA..
So ape tunggu lagi...
SERBU LAAAA
 
 

1 comment:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhh bestttnya dapat shoping di sana.. mak tak dapat pegi sbb sangat sibuk sejak kebelakangan ni..

Btw dik.. mcm mana pakai pb? kalau ada sebarang perubahan ketara dgn pemakaian pb bagitau Mak dara tau.. boleh mak dara masukkan dalam entry special mak nanti..hehe