kawan baru la

come!!! follow me

Wednesday, January 23, 2013

Kepalanya Sudah Botak...

 
 
 
Assalamualaikum...
 


Sorry cerita yang dah lame terperap tapi tak sempat nak publish..hehe
almaklumlah badan tak berapa nak sihat..
Nak cite pasai ni ja pon..Bacalah sendiri..:-)

Dapat je berita yang aku dah peknen terus suami cakap,
nak g botak kepala la..

orang biasa botak kalau dapat first baby,bila dah bersalin..
tapi die nak nazar kalau aku peknen die nak botak..
so..kene la bayar nazar tu kan..

Ape-ape je la..aku tak kisah pong kalau die botak..
bukannya tak leh tumbuh balik rambut tu..
Cuma mula-mula aku tengok,gelak sakan aku..
rupa garang giler suami aku nih, lagi la kalau die saje buat ganaz..takut la plak nak nengok
tapi bila dah senyum skit,abis hilang kegensterannya itu..hahaha
bila nak gosok kepala lagi lah...ngilu plak tangan..geli kot..
tapi sekarang dah sebulan berlalu..pergh punya lama..dah boleh gosok-gosok..
ketuk-ketuk pon dah boleh..kihkih..cian suami aku

dah itu je..wassalam..

No comments: