kawan baru la

come!!! follow me

Tuesday, May 14, 2013

Percutian KL ke Penang dan Kedah PART3 (T HOTEL CHANGLUN)


Assalamualaikum...

sambung lagi..



Bila sampai kedah ..Aku check in kat T hotel
Aku pilih hotel ni sebab dekat ngan kolej matrikulasi ni...so senang la nak jumpa adik aku,nak angkat barang bagai kan..5 minit je nak ke kolej..

Aku booking 1 bulan awal takut ramai plak family yg nak stay sini..dieorg pon mgkin nak angkat anak dieorg gak kan...call @email je kat dieroang kalau nak booking,don't worry service diorg bagus,friendly macam-mcam aku tanya and dieorang reply je email aku siap bgtau dengan detail lagi...nak tengok secara detail mengenai hotel tu, info kat SINI

Kalau nak booking guna agoda ke booking.com ke terpulang la..tp aku lagi prefer call pihak hotel sdiri..booking je,bayar masa nak check in..Ok la tu kan..

So far 1 malam aku dok sini selesa je,bilik cantik,wifi ada(laju nau),tv ada  tp astro nehi he..almari pon tak de..,kedai makan ada tapi tak bnyak..fast food ada la cuma kene kuar ngan kete..arghh..itu sume tak penting.yang penting aku dok 2hari 1 malam hanya RM 85.00 termasuk breakfast..hehe

 

Menu b/fast aku kat T HOTEL tu biasa-biasa je...ada ketiaw ngan nasi goreng..kuih-muih..roti bakar pon ade..so pilih je la nak makan yang mane..Bagi aku kira berbaloi la ngan harga..


No comments: