kawan baru la

come!!! follow me

Monday, July 8, 2013

Jadual waktu imsak dan berbuka puasa bagi negeri-negeri di Malaysia 1434H / 2013

Assalamualaikum..
Sekarang susah nak cari orang yang nak kasi jadual Imsak/berbuka puasa kan...
Semua main download je..
Tapi kalau kat kampung...still leh jumpa lagi...contohnya macam kalau kita beli barang kat kedai runcit ke..mesti taukey tu akan kasi...
Buat sapa-sapa yang tak de..meh aku tunjuk kat mane korang leh download Jadual ni...

Berikut adalah jadual berbuka puasa di bulan Ramadhan bagi negeri negeri di Malaysia pada tahun 2013 / 1434H

# WP Kuala Lumpur & Putrajaya
# Selangor 
# Kelantan  
# Terengganu  
# Perlis
# Kedah
# Pulau Pinang 
#
Perak 
# Negeri Sembilan
#
Melaka 
# Johor
# Pahang 
#
Sabah
# Sarawak
#
Wilayah Persekutuan Labuan


Sumber jadual berbuka puasa : MySumber

No comments: