kawan baru la

come!!! follow me

Wednesday, July 31, 2013

::umie dan ummi::


confius..confius..
ade sape-sape tak yang nama umie dan dah ada anak..??
plez tolong kite...
korang suh anak korang panggil ape yer..??
ibu..??mama..??or ummi..??

korang kan tau nama panggilan kite umie,
hampir semua yang kenal kite akan panggil umie,
walaupon hakikatnya xde pon  nama umie dalam kad pengenalan..

tapi kalau nanti nak suh anak kite panggil "ummi" agak-agak biadap tak..??
ramai yang cakap tak yah,panggil la lain..
sebab dah sama ngan orang lain panggil...
tapi kite suka la,sebab nati die leh panggil ayah die abi..wink-wink..
rase cam islamic sikit panggil ummi dan abi kan..

humm,untuk makluman kite lom ade baby lagi..
Insyaallah coming soon..
doa-doakan lah untuk kawan mu ini..
tapi panggilan ni untuk anak angkat kiteorang..
dok tengah pk nak suh budak ni panggil ape nnti..
tak kan nak suh panggil aunty..??xmau la..
terasa ada 'gap' disitu kan..

mak ayah dia dah panggil ibu dan ayah..
nak suh panggil mama dan papa..xleh..
somi kite tak suka..die cakap geli orang panggil die papa..
arghh pulak dah...
cam ne nih..
fening-fening..
kepala pon dah naik pusing...

*pasal anak angkat tu lain kali kite story k..




2 comments:

EZAN IDMA said...

kalau ibu pon ok jugak. dia ada dua ibu . hihi. tak pon panggil bonda, klasik sikit :)

umie said...

wah..bonda,,memang klasik tu..tp macam best jugak..ngee