kawan baru la

come!!! follow me

Wednesday, August 28, 2013

::Introducing our little caliph Adam Adha::


"Assalamualaikum aunty-aunty dan uncle-uncle..salam perkenalan..
nama kita Muhammad Adam Adha..umur kita satu tahun 8 bulan...
ummi citer la kite malu la..hehe"



Ala ngada-ngada adam ni...
ni anak kepada one of my best friend,
sebenarnya ex-collegue masa kerje dulu..
walaupon die kerja hnya 3 bulan..
tapi sampai sekarang kiteorng berhubung..
tak penah putus...
dengan die la aku ngadu masalah,dan dengan aku la die ngadu masalah...

itu ari aku ada bagitau yang aku nak ambik anak die sbgai anak angkat..
mula-mula memang teringin nak ambik kat JKM,tapi kadang-kadang pikir,aku mampu ke
nak uruskan semua ni...lagi-lagi aku dengar banyak procedure yang kene buat...
tapi kalau di beri peluang,aku betul-betul nak ambik anak angkat..
kalau korang kenal ibu-ibu yang ramai anak ke,and tak mampu nak sara family die,
inform la aku...aku nak la..humm back to our story lah..

aku saja tnya keinginan aku nak ambik ank sulung die ni anak angkat...
Alhamdulillah...die kasi,
Adam ni plak mudah mesra ngan orang..
tapi kene selalu gak la pergi kat umah die..
biar adam selalu tengok muka kiteorang ni..
so pas ni kalau nak ambik pon,adam tak de la meragam bagai...
and for ur info,aku bukannya ambik terus..
hanya untuk melepaskan rindu nak ada baby...
kadang-kadang aku g kat umah die,
kadang-kadang aku ambik adam wat g jenjalan...
kadang-kadang bila ibu die ade hal,ngan aku la adam ditinggalkan untuk jaga..
terubat gak rindu..

so pas ni jangan jemu la kalau blog ni akan bertukar..
transform gitu..
kebanyakkan citer mesti aku nak update pasal adam..
biar aku ingat setiap detik bersama adam..hehe..


No comments: