kawan baru la

come!!! follow me

Saturday, August 31, 2013

::Merdeka..Merdeka..Merdeka ::

 

Tanggal tigapuluhsatu
bulan lapan lima puluh tujuh..
Merdeka..Merdea..Merdeka..


cewah..semangat patriotik nih..hehe
sekali skala...apa salahnya kan
tapi taun ni merdeka tak de syok la..
jatuh hari sabtu..
so no effect..xde cuti lor..
semangat merdeka pon jagi berkurangan sikit..
haha boleh plak cam tu...
korang la yg tak ok..kita Ok aje..

humm baru sekarang terasa menyesal sebab menci sejarah...
rupa-rupanya banyak gunanya..banyak knowlegde nya..
laki den lagi power bab-bab sejarah ni..
bila die bersuara terasa nak nyorok bawah ketiak laki sendiri..
sebab nak nyorok muka ni...malu kot...
belajar tinggi-tinggi tapi bila bab sejarah terus KO..grrr
dulu bila d tanya kenapa tak suka sejarah..
mula la berlagak menjawab..sebab saya tak suka perkara lepas untuk dikenang-kenang..
hahah kuang ajo punya jawapan...
nyesal beb..jangan jadi cam kita OK...
sejarah tu penting ye adik-adik...
dari sejarahlah kita dapat tau susur galur kita...ye dop...
dah..dah..g belajar sejarah nuh..
merdeka..merdeka..merdeka...


No comments: